קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות13
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות אורגאנאטה

צדפות אורגאנאטה
מנה אחת מכילה 611 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 56 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך מלח סלעים, פירורי לחם, שמן זית כתית מעולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו צדפות אורגאנאטה, צדפות אורגאנאטה, ו צדפות אורגאנאטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור כדי לצלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה בעדינות לזרוק פירורי לחם, עשבי תיבול, שמן זית, מלח ופלפל. תיזהר לא להעמיס על התערובת. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
שמן זיתשמן זית
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
קו גיליון אפייה עם מלח רוק ולסדר 12 צדפות. מלח הסלע יעזור לאבטח וליישר את הצדפות על תבנית האפייה. שים 1 צדפה בכל קליפה העליון עם 2 כפות של תערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלעיםמלח סלעים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
לחםלחם
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
טפטוף בשמן זית. צלוי 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.