קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות21
מגזין

צדפות וגמבו ירקות

צדפות וגמבו ירקות
צדפה וגמביה ירקות עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 290 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך טימין, שמן צמחי, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בטטה כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. מתכונים דומים: קציר צדפה ירקות, מרק גמביה ירקות, ו שרימפס וגמבו ירקות.

הוראות

1
מבשלים בייקון בתנור הולנדי עד פריך; לנקז על מגבות נייר, הזמנת טפטוף במחבת. קותלי חזיר מתפוררים, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שמן צמחי לטפטפות מחבת; מקציפים בקמח. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב כל הזמן, עד roux הוא בצבע קרמל (כ 25 דקות).
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים סלרי ו-3 המרכיבים הבאים; מבשלים, מערבבים כל הזמן, 10 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים במרק ואת 4 החומרים הבאים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 1 שעה, ערבוב מדי פעם ברפרוף לפי הצורך. מערבבים במיה ואת הבא 3 מרכיבים; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
פטריות מטוגנות בחמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה 3 עד 4 דקות או עד שהנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים לתערובת מרק.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים בייקון, צדפות, הבא 3 מרכיבים מרק; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 5 דקות או עד צדפות נעשים; להשליך עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים על אורז חם.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים פלפל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה טרייה או קפואהשעועית לימה טרייה או קפואה6פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות טריותצדפות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, נמסהחמאה, נמסה5מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ2קילוגרםצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה15ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס צהובים טריים או קפואיםגרעיני תירס צהובים טריים או קפואים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס פטריות טריותחבילת פרוס פטריות טריות11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2פלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסהבמיה פרוסה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי15ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1גדולתפוח אדמה, קוביותתפוח אדמה, קוביות2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זרעי עגבניות קצוצותקלופים, זרעי עגבניות קצוצות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות