קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

צדפות מאודות עם כוסברה ופלפל אדום

צדפות מאודות עם כוסברה ופלפל אדום
צדפות מאודות עם כוסברה ופלפל אדום נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 218 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך כוסברה, סאקה, חמאה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 23%. נסו צדפות מאודות עם כוסברה ופלפל אדום, צדפות מאודות עם חזיר, פלפל ובזיליקום, ו צדפות יפניות (צדפות מאודות סאקה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 4 כפות חמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בצל ירוק ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
3
הוסף 1 כוס כוס כוס כוסברה טרייה קצוצה ו-4 המרכיבים הבאים. להגדיל את החום גבוה; להביא תערובת לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
4
להוסיף צדפות; לכסות סיר. מבשלים עד צדפות פתוחות, רועד סיר לעתים קרובות, על 7 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר צדפות 6 קערות מרק (להשליך כל צדפות שאינן נפתחות). מרתיחים את הנוזלים הנותרים על חום גבוה עד מעט מעובה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
סירסיר
5
להקציף הנותרים 1 כף חמאה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
יוצקים רוטב על צדפות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
רוטברוטב
7
מפזרים עם הנותרים 1/4 כוס כוס כוס כוס כוסברה קצוצה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.