קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

צדפות עם ספגטי

צדפות עם ספגטי
צדפות עם ספגטי הוא פסקטריאן מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 22 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 398 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 12 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם יש לכם חמאה, פלפל, ספגטי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט ספגטי עם צדפות, ספגטי עם צדפות מפרץ, כרישה וטרגון, ו צומת ספגטי: הספגטי של 4 דולר שטעמו כמעט כמו הספגטי של 24 דולר מבנו של רוי צ'וי בלוס אנג' לס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים ספגטי לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה או בווק, מערבבים צדפות ושום בשמן וחמאה למשך 5 דקות או עד שהצדפות אטומות; מוציאים ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
באותה מחבת מטגנים את הגזר, השעועית והפלפל האדום עד שהם רכים פריכים. מערבבים פנימה את מיץ הלימון, הפטרוזיליה, הבזיליקום, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מסננים ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
4
מוסיפים צדפות וספגטי לתערובת הירקות; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, Chenin Blanc

פינו נואר, שרדונה ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים נהדרים לצדפות צלויות או צרובות. אם הצדפות שלך מותאמות לבייקון או לבשר מרפא אחר, נסה פינו נואר צונן קלות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קשת סונומה פינו נואר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.