קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

צדפות צרובות עם הפחתת בלסמי

צדפות צרובות עם הפחתת בלסמי
צדפות צרובות עם הפחתת בלסמי דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, ומתכון צמחוני יש 132 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, צדפות ים, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו תאנים צרובות ואפרסקים לבנים עם הפחתת בלסמי, חצאי חזה ברווז צרוב עם הפחתת דובדבן בלסמי, ו צדפות צרובות עם מחית כרובית וכרוב ניצנים בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים חומץ בלסמי לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני גבוה. להפחית את החום, ומבשלים על 15 עד 20 דקות או עד מופחת 1/2 כוס. מערבבים ב 1 כף חמאה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מפזרים את שני הצדדים של צדפות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צדפותצדפות
3
חום שנותר 2 כפות חמאה במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים צדפות ומבשלים 3 דקות בכל צד או עד שקרום הזהב מתחיל להיווצר.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
קרוםקרום
5
מגישים צדפות עם רוטב טבילה בלסמי הפחתת.
מרכיבים שתצטרך
צמצוםצמצום
צדפותצדפות

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Chenin Blanc, ו פינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.