קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

צדפות, תירס ומרק בייקון

צדפות, תירס ומרק בייקון
צדפה, תירס ומרק בייקון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 787 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם שמן זית, שמנת כבדה, גרעיני תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. 57 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צדפה ומרק תירס, צדפות והמבורגרים בייקון תירס עם מיונז חריף, ו מרק תירס ובייקון.

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.