קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

ציפוי שוקולד פאדג'

ציפוי שוקולד פאדג'
ציפוי שוקולד פאדג'נטול גלוטן,, מזון ידידותי, צמחוני ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 426 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, חצי-חצי, שוקולד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 45 דקות. זה הוא זול מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 18% וזה די גרוע. נסו עוגות שוקולד פאדג'מלא שוקולד פאדג' עוגיה בר וזיגוג מרשמלו מרנג, עוגת שוקולד פאדג'עם ציפוי קרם חמאה וניל וזיגוג גנאש שוקולד, ו עוגות שוקולד עם ציפוי קרמל מלוח ופאדג'שוקולד מילוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חמאה, חצי וחצי, ושוקולד בראש דוד כפול; מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, רק עד שהתערובת מגיעה לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
2
הסר מהחום, ולהוסיף סוכר; לנצח עד חלקה. מערבבים וניל.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו דון אולגאריו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.