קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

צלייה במרינדה בלונדון

צלייה במרינדה בלונדון
צליית לונדון במרינדה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. גשו לסופר וקנו משקה קולה, מטגן לונדוני, רוטב טריאקי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes Float קולה דובדבן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. נסו צלוי לונדון ברוטב סויה, טקילה במרינדה צלייה בלונדון, ו בלסמי במרינדה צלוי לונדון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קולה ורוטב טריאקי בצלחת רדודה או שקית מקפיא פלסטיק zip-top גדולה; מוסיפים צלייה בלונדון. לכסות או לאטום, ולהירגע 24 שעות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס
סטייק עגולסטייק עגול
קולהקולה
2
הסר צלייה בלונדון מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק עגולסטייק עגול
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
3
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני (300 עד 35
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
12 עד 15 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
5
תן לעמוד 10 דקות; לחתוך באלכסון לפרוסות דקות על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.