קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צלעות חזיר או פוורה

צלעות חזיר או פוורה
צלעות חזיר או פוורה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 353 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ לאכול טוב יש 111 אוהדים. אם יש לך ברנדי, צלעות חזיר, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך כקינוח. נסו צלעות חזיר או פוורה, צלעות כבש Au Poivre, ו חזיר או פוורה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.