קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

צלעות חזיר במרינדה בגריל

צלעות חזיר במרינדה בגריל
המתכון בגריל צלעות חזיר במרינדה יכול להתבצע בסביבות 25 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 492 גרם חלבון, 96 גרם שומן, ובסך הכל 2978 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, שיני שום, רוטב פלפלים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. עם כפית ציון 60%, המנה הזו די טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלעות חזיר במרינדה בגריל, צלעות חזיר בגריל במרינדה, ו צלעות חזיר במרינדה בגריל.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את 15 המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 1/2 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; הוסף צלעות חזיר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 8 שעות או לילה. מכסים ומקררים את המרינדה שנותרה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. צולים חזיר, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4-5 אינץ'. מהחום במשך 4-5 דקות מכל צד, או עד שמדחום קורא 145 אחוריים, צולה לעתים קרובות עם מרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
תנו לבשר לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. מסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.