קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

צלעות חזיר בסגנון מקסיקני

צלעות חזיר בסגנון מקסיקני
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים מקסיקניים לקופסת המתכונים שלך, צלעות חזיר בסגנון מקסיקני עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 532 קלוריות , 38 גרם חלבון ו -18 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 27% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם שעועית כליה, צלעות חזיר, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך 35 דקות בערך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 65% , המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צלעות חזיר מקסיקניות , צלעות חזיר מקסיקניות וקונכיות מקסיקניות וצלעות חזיר .

הוראות

1
במחבת חסינת תנור משחימים צלעות חזיר בשמן מכל צד; להסיר ולשמור על חום. באותה מחבת מטגנים בצל עד לריכוך. מערבבים את שאר החומרים; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)
(בצורת נוצה(בצורת נוצה
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק פרוס דק, חלק ירוק בלבדבצל ירוק פרוס דק, חלק ירוק בלבד
2
מניחים צלעות על תערובת הבצל.
מרכיבים שתצטרך
פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)
3
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות במשך 20-25 דקות או עד שמדחום הבשר מגיע ל-160 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
2 כוסות אורז חום מבושל, מחולק2 כוסות אורז חום מבושל, מחולק

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עגבניות מרוכז יכול, לא מבושלמרק עגבניות מרוכז יכול, לא מבושל686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים בשלים פרוסיםזיתים בשלים פרוסים1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס6עצם-ב חזיר ירך צלעות (1/2 אינץ עבה ו 8 אונקיות כל)עצם-ב חזיר ירך צלעות (1/2 אינץ עבה ו 8 אונקיות כל)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן185אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבן Uncooked Minute ® אורז לבן Uncooked Minute ®185אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבן Uncooked Minute ® אורז לבן Uncooked Minute ®425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תירס הקרנל כולו, סחוטיכול תירס הקרנל כולו, סחוט

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. פיטר מייקל לה קפריס פינו נואר עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-259 דולר לבקבוק.
פיטר מייקל לה קפריס פינו נואר
פיטר מייקל לה קפריס פינו נואר
צבע אודם אדום עמוק וגוון ארגמן עז הם המזהה הברור של לה קפריס. הכרם מראה את המאפיינים היחודיים שלו של פרי יער אדום יחד עם ניחוחות של ליקר דובדבנים אדומים, דומדמניות, פטל, תות שדה, עור טרי וגרפיט. הבציר של 2010 מעודן ואקספרסיבי עם ריכוז עז בפה. הסיומת משתהה על החך באופן ארומטי ועדין.