קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

צלעות חזיר גבינת שמנת

צלעות חזיר גבינת שמנת
צלעות חזיר גבינת שמנת היא מנה עיקרית המגישה 4. מתבוננים בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 3111 קלוריות, 495 גרם חלבון ו-110 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 58% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש ויניגרט בלסמי, מיץ לימון, מרק עוף וגבינת שמנת. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 50%, וזה די טוב. ארוחת ערב יום ראשון צלעות חזיר ממולאות, תפוחי אדמה גבינת שמנת, אפונת סוכר, צלעות חזיר עם קרם שום וצלעות חזיר גבינה דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים צלעות חזיר בשמן על אש בינונית במשך 8-10 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר מצביע על 160°.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי
ל-5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצותל-5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים
2
מוציאים ושומרים חם.
3
מוסיפים למחבת את גבינת השמנת, המרק, הגבינה, הוויניגרט ומיץ הלימון; מבשלים ומערבבים עד לתערובת אחידה. מחזירים צלעות למחבת; לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פחית מילוי פאי אוכמניות, מחולקפחית מילוי פאי אוכמניות, מחולק
תפוחים חמוצים לא קלופים, מחולקיםתפוחים חמוצים לא קלופים, מחולקים
ויניגרטויניגרט
קופסת 10 אונקיות תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש במגבת מטבח נקייהקופסת 10 אונקיות תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש במגבת מטבח נקייה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות את Moet & Chandon White Star (). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.