קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

צלעות חזיר גרנדמן ואורז

צלעות חזיר גרנדמן ואורז
צלעות חזיר גרנדמן ואורז דורש סביב 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 4262 קלוריות, 528 גרם חלבון, ו 183 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 65% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. ראש לחנות ולקחת מרק עגבניות, צלעות חזיר, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט פרפה כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך את כלמתכונים. מתכונים דומים: צלעות חזיר ואורז, צלעות חזיר על אורז, ו צלעות חזיר ואורז.

הוראות

1
בסיר להביא 1 1/2 כוסות מים לרתיחה. מערבבים אורז. מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מתבלים צלעות חזיר באבקת השום, פלפל שחור גרוס ומלח מתובל לפי הטעם. במחבת גדולה על אש בינונית הקפיצו את הבצל והשום בשמן הזית למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
צלעות חזירצלעות חזיר
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את הצלעות, משחימים היטב משני הצדדים.
4
מוסיפים 3/4 כוס מים, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 10 דקות. מעבירים צלעות לצד אחד ומוסיפים את מרק העגבניות ואת הנותרים 1/2 כוס מים. מבשלים עוד 5 עד 7 דקות, ואז מוסיפים את האורז המבושל תוך ערבוב טוב. אפשר לחמם, בערך 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
מרק עגבניותמרק עגבניות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. הנהר הרוסי לה קרמה שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נהר שרדונה הרוסי לה קרמה
נהר שרדונה הרוסי לה קרמה
על האף גווני הדרים, עם ניחוחות תפוחים ירוקים, אננס ופרחים המודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוזי לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לכינוי הנהר הרוסי ניכרים בפה, עם רכיבי לימון-ליים ותווי אגס מרוכזים, המקוזזים בגימור תפוח ותבלינים מתמשך.