קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

צלעות חזיר ופירה

צלעות חזיר ופירה
צלעות חזיר ופירה זה ... ללא גלוטן מנה צדדית. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 164 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור חג ההודיה. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך פלפל, תפוחי אדמה חמאה, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו צלעות חזיר בגריל עם פירה שום, צלעות חזיר עם רוטב כפרי ופירה, ו צלעות חזיר מטוגנות בחלב עם פירה ורוטב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את המלח, הפפריקה והפלפל בקערה קטנה. לשפשף את תערובת התבלינים על כל הצדדים של הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את השמן והחמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. חום את הצלעות במשך 3 דקות לכל צד. מכסים, מפחיתים את החום עד בינוני, ומבשלים עד שבפנים הוא רק ורוד והמיצים לרוץ ברור כאשר קוצצים דקרו עם מזלג, כ 10 דקות; להפוך את הצלעות פעם אחת הפעם.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים עם רוטב פטריות, פירה חמאה, פלחי לימון, רומיין פרוס, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.