קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

צלעות חזיר מבושלות איטיות

צלעות חזיר מבושלות איטיות
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? איטי מבושל צלעות חזיר ברביקיו יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתאים ל-8 ומחירו 4 מנות.06 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 46 גרם חלבון, 27 גרם שומן, ובסך הכל של 562 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 53 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, שום, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 7 שעות ו -20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 84%. הציון הזה אדיר. מתכונים דומים: צלעות חזיר ושורשים של פליאו מבושלים לאט, תות-משמש איטי מבושל חזיר צלעות קצרות, ו צלעות חזיר מבושלות איטיות ברוטב אדובו פיקנטי.

הוראות

1
מניחים צלעות בתוך 5 או 6 קראט. סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
שלב את שאר החומרים; יוצקים מעל. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 7-9 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
הסר צלעות ושמור על חום. שומן רזה ממיצי בישול; מגישים עם צלעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות לצלעות חזיר. צלעות חזיר וחזיר צלוי אחר עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
היומי אוגוסט פינו נואר יש ריח עדין של דובדבן שחור אוכמניות, עם ניחוחות טעימים של קסיס ופלפל אדום. יין זה בהחלט יהפוך לחלק משגרת היומיום שלך. זיווגים אידיאליים לפינו נואר זה הם עוף גיני עם חמאת יין אדום, ריזוטו פטרוזיליה ופטריות פורצ ' יני.