קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

צלעות חזיר ספרדיות עם מילוי תירס לינגויקה ורוטב יין

צלעות חזיר ספרדיות עם מילוי תירס לינגויקה ורוטב יין
צלעות חזיר ספרדיות עם מילוי תירס לינגויקה ורוטב יין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1110 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. לכו לחנות ותאספו שעועית, פרי מפוזר, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מלית לחם תירס עם לינגוויקן וכרוב, צלעות חזיר ברוטב עם עוגיות מלית, ו צלעות חזיר עם לחם תירס מלית.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.