קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

צלעות חזיר ענקיות בגריל עם רוטב ברביקיו אפרסק מתוק

צלעות חזיר ענקיות בגריל עם רוטב ברביקיו אפרסק מתוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר ענק בגריל עם רוטב ברביקיו אפרסק מתוק. מנה אחת מכילה 802 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. אם יש לך שמן זית, עגבניות, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו צלעות חזיר על האש בגריל אפרסק, צלעות חזיר עם רוטב ברביקיו אפרסק, ו צלעות חזיר עם סוכר חום עם רוטב ברביקיו אפרסק (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבנות אש רב ברמה בגריל: להשאיר 1/4 של התחתון ללא גחלים, בנק הגחלים ב 3/4 הנותרים של הגריל כך שהם 3 פעמים גבוה על 1 צד כמו בצד השני. כאשר הגחלים מוצתים כל והטמפרטורה ירדה בינוני (להחזיק יד על 5 אינץ ' מעל רשת הגריל, מעל האזור שבו גחלים הם העמוקים ביותר, במשך 4 עד 5 שניות), הגריל מוכן לבשל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
מערבבים את החומרים עבור התבלין לשפשף בקערה קטנה ומערבבים היטב. לשפשף את צלעות החזיר בנדיבות על שני הצדדים עם התערובת ולהניח בצד בעת ביצוע הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הפוך את הרוטב: במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, לחמם את השמן עד חם, אבל לא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד חום זהוב, על 11 עד 13 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיף את האפרסקים, זנגביל, ועגבניות ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות במשך 2 דקות. מערבבים בחומץ, מיץ תפוזים, סוכר, allspice, ומלח ופלפל, לפי הטעם. מביאים את התערובת לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים עד התערובת מופחתת על ידי כ 1/2 ו מעובה מעט, על 20 דקות. לטעום ולהתאים לתיבול, ולאחר מכן להעביר את הרוטב לבלנדר או מעבד מזון ומחית עד חלקה (להיזהר עם נוזלים חמים). שמור 1/4 כוס רוטב לצליחת הצלעות, ואז לשפוך את הרוטב שנותר לתוך קערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
תיבולתיבול
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
עגבנייהעגבנייה
אפרסקאפרסק
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
שים את הצלעות על הגריל על הגחלים ומבשלים, הופך פעם אחת, עד doneness הרצוי; 8 עד 10 דקות לכל צד עבור בינוני. במהלך 30 השניות האחרונות של בישול בכל צד, לרסס את הצלעות בנדיבות עם הרוטב. בדוק את העדינות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מגישים את הצלעות חמות עם רוטב ברביקיו נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
7
הערה של קוק: ספייס לשפשף ורוטב ברביקיו מכיל סוכר, אשר עלול לשרוף בעת בישול על הגריל. אם הצלעות מתחילות לשרוף מבחוץ, להעביר אותם לחלק קריר יותר של הגריל לכסות עם מחבת פאי מתכת או רדיד חד פעמי כדי לסיים את הבישול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
קריר יותרקריר יותר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

3(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)קלופים וטחון זנגביל טריקלופים וטחון זנגביל טרי11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע3(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון3(חוֹרֶף)פפריקה טחונהnameפפריקה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר או כההסוכר חום בהיר או כהה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה3אפרסקים, מגולענים, נחתכים לקוביות בינוניותאפרסקים, מגולענים, נחתכים לקוביות בינוניות1קילוגרםצלעות חזיר צלע או ירך, על 1 1/2 אינץ ' עבה כל אחד)צלעות חזיר צלע או ירך, על 1 1/2 אינץ ' עבה כל אחד)1קטןבצל אדום, קלוף, פרוס דקבצל אדום, קלוף, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות בשלות, חתוכות לקוביות בינוניותעגבניות בשלות, חתוכות לקוביות בינוניות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.