קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

צלעות חזיר צלויות מתוברקות

צלעות חזיר צלויות מתוברקות
צלעות חזיר צלויות מתוברקות זה ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 76 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו צלעות חזיר, קישואים, סקווש ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור יום העצמאות. וזה טוב. מתכונים דומים: צלעות חזיר צלויות מתוברקות, צלעות חזיר צלויות מתוברקות, ו צלעות חזיר פיקנטיות וירקות בגריל.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לזרוק סקווש וקישואים עם 1 כף. שמן בקערה גדולה; מפזרים ירקות עם 1 כפית. תערובת קריאולית.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קישואיםקישואים
סקוושסקווש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים 1 כף הנותרים. שמן לתערובת קריאולית נותרת. לשפשף באופן שווה על צלעות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
ירקות גריל צלעות חזיר מעל חום גבוה (400 עד 50
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
3 דקות בכל צד או עד חזיר נעשה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.