קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

צלעות טלה מטוגנות עם האריסה

צלעות טלה מטוגנות עם האריסה
צלעות טלה מטוגנות עם האריסה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1089 קלוריות, 74 גרם חלבון ו 60 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל ירוק, מים, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חיטה בולגור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בולגור עם זנגביל מסוכר ותאנים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו צלעות כבש בגריל עם האריסה, צלעות כבש מתובל, ו צלעות כבש מחבת עם הריסה, תרד וחומוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מעל להבה פתוחה, מקום 2 פלפלים אדומים. אפשר לצלות עד חרוך. לעטוף בניילון נצמד ולאפשר לשבת במשך 10 דקות. לגרד עור חרוך מפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפליםפלפלים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2
אסוף את הכמון, כוסברה וcaraway במחבת קטנה וטוסט על אש נמוכה עד ריחני. ואז לטחון אבקה טחנת תבלינים או מטחנת קפה נקי.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
זרעי קימלזרעי קימל
קפהקפה
כמוןכמון
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שים את הפלפלים לתוך מעבד מזון יחד עם תבלינים, שום, צ ' ילי, מלח, שמן זית, מיץ לימון ודופק פירה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
פלפליםפלפלים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
תבליניםתבלינים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מפזרים שמן זית על צלעות כבש משני הצדדים ומתבלים במלח ופלפל. שים צלעות על מחבת גריל שחומם מראש על חום בינוני גבוה. מבשלים 8 1/2 דקות לכל צד עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות כבשצלעות כבש
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
5
מגישים את הצלעות עם האריסה וסלט חיטה בולגור.
מרכיבים שתצטרך
בורגולבורגול
HarissaHarissa
6
מקשטים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
7
טוסט bulgur במחבת יבשה מעל חום בינוני נמוך במשך 5 דקות ולהוסיף את המיץ של 1/2 לימון. בקערה בינונית, יוצקים את המים הרותחים מעל הבורגור. מערבבים 1/2 כפית מלח. מכסים עם חתיכת ניילון לעטוף, ולתת לעמוד עד הבורגור ספג את כל הנוזל והוא רך, על 15 עד 20 דקות. בקערה קטנה, לשלב תאנים, דבש, 1 כפית מיץ לימון ו 1/4 כוס מים חמים לכסות עם לעטוף פלסטיק. אפשר לשבת במשך 10 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
בורגולבורגול
דבשדבש
מיץמיץ
לימוןלימון
טוסטטוסט
מיםמים
תאניםתאנים
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
מחבתמחבת
8
Fluff bulgur ומערבבים תאנים ושקדים מתוחים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
בורגולבורגול
תאניםתאנים
9
מוסיפים בצל ירוק קצוץ, כוסברה, פטרוזיליה, מנטה ושמן זית. מתבלים במלח, פלפל ומיץ לימון, לפי הטעם. מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
מנטהמנטה
מלחמלח

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מעושניםשקדים מעושנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטוחנים חיטה בולגריתטוחנים חיטה בולגרית11 קילו קישואים,זרעי קימלזרעי קימל4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברהכוסברה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברהזרעי כוסברה11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאנים מיובשותתאנים מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים1שיני שוםשיני שום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1לימון, juicedלימון, juiced11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6צלעות כבש כפולות, צרפתיותצלעות כבש כפולות, צרפתיות11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמיץ לימון, במידת הצורךמיץ לימון, במידת הצורך2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2פלפל אדוםפלפל אדום2smallsצ'ילי אדום טרי, קצוץצ'ילי אדום טרי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים