קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות69
מגזין

צלעות כבש עם שומר ושעועית לבנה

צלעות כבש עם שומר ושעועית לבנה
שנקי טלה עם שומר ושעועית לבנה עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 318 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך שעועית חיל הים, זרעי שומר, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו שוק טוסקני כבש עם שעועית לבנה, שוק כבש עם שעועית לבנה ודלעת, ו צלעות כבש מטוגנות עם שעועית לבנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין את הגרמולטה שומר, לשלב הראשון 4 מרכיבים בקערה קטנה, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי להכין שעועית, למיין ולשטוף שעועית יבשה; מקום בתנור הולנדי גדול. מכסים במים עד 2 סנטימטרים מעל שעועית; מביאים לרתיחה, ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 1 שעה.
4
שעועית ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
5
לקצץ שומן מ כבש.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
6
שלב רוזמרין, 1/2 כפית מלח, ו 1/2 כפית פלפל. לשפשף את פני השטח של כבש עם תערובת רוזמרין.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
פלפלפלפל
כבשכבש
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
7
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
8
מוסיפים כבש; מבשלים 10 דקות, בראונינג מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
9
הסר מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
להוסיף נורה שומר, גזר, זרעי שומר, שום, כרישה; לכסות, להפחית את החום, לבשל 10 דקות, ערבוב לעתים קרובות כדי מחבת deglaze. מערבבים במרק ויין, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה. להחזיר כבש למחבת; להוסיף שעועית, 1 כפות שומר, טימין, ועגבניות. מביאים לרתיחה. כיסוי; להפחית את החום. מבשלים במשך 1 שעה ו 15 דקות או עד כבש רך; להשליך קורנית.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומרזרעי שומר
שומרשומר
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
שוםשום
שעועיתשעועית
מרקמרק
כרישהכרישה
טימיןטימין
כבשכבש
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
הסר את הטלה מן המחבת; לכסות ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
מבשלים את תערובת השעועית, חשופה, 10 דקות.
13
מפזרים תערובת שעועית עם 1/8 מלח כפית ופלפל 1/8 כפית.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מלחמלח
14
הסר כבש מעצמות. מחלקים את הטלה בין 4 קערות רדודות, ומגישים עם תערובת שעועית וגרמולטה שומר.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס דקגזר פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בריכות שומר קצוצותבריכות שומר קצוצות2(חוֹרֶף)בריכות שמיר טחוןבריכות שמיר טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנורה שומר קצוץנורה שומר קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, כתושזרעי שומר, כתוש2(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחה וטריה טחוןפטרוזיליה שטוחה וטריה טחון3sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שן שום, טחוןשן שום, טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1קילוגרםצלעות כבשצלעות כבש2כרישה, גזוז, לרבעים לאורכו, פרוסכרישה, גזוז, לרבעים לאורכו, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית יבשה או שעועית לבנה קטנה אחרתשעועית יבשה או שעועית לבנה קטנה אחרת2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, קלופים, זרע, קצוץ (עלעגבניות שזיף, קלופים, זרע, קצוץ (על0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,קצוץ טרי או 1/4 כפית רוזמרין מיובשקצוץ טרי או 1/4 כפית רוזמרין מיובש