קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

צלעות קצרות Flambeed עם דם כתום גרמולטה

צלעות קצרות Flambeed עם דם כתום גרמולטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות קצרות Flambeed עם דם כתום Gremolatan. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1140 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 95 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך בייקון, מניית ירקות, פטרוזיליה שטוחה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: צלעות קצרות מטוגנות עם גרימולטה כתומה, צלעות קצרות מבושלות לאט עם גרמולטה, ו צלעות צלויות עם לימון-הרב Gremolata.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר עובדות ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו החתימה Darioush. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק