קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

קאדי פאקורה / פאקורה

קאדי פאקורה / פאקורה
המתכון Kadhi Pakora / Pakoras מוכן תוך כ 50 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 262 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זרעי חרדל, אבקת צ'ילי, זרעי חילבהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו Punjabi Kadhi | Kadhi Pakora (Punjabi Kadhi Pakoda), שמיר משאיר Pakora-Suvan או Shepu Bhaji Pakoras (Fritters), ו punjabi kadhi, איך לעשות punjabi kadhi pakora (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!