קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

קאובוי צ'ילי

קאובוי צ'ילי
קאובוי צ'ילי הוא מתכון ללא גלוטן וללא חלב עם 4 מנות. בבמנה עיקרית זו יש 299 קלוריות, 19 גרם חלבון ו-19 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל אמריקאי. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מרק בקר, בשר חזיר על האש, פלפל חריף ושום. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 64%. נסו קאובוי צ'ילי, קאובוי צ'ילי וקאובוי צ'ילי חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את כל החומרים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 10-15 דקות או עד שהפלפל רך-רך.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את בלנצ'רד פרז קאווה ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
בלנצ'רד פרז קאווה ברוט
בלנצ'רד פרז קאווה ברוט
Blanchard Perez Brut הוא צהוב קש עם דגשים ירוקים במראה. האף רענן ואקספרסיבי עם ניחוחות ראשוניים של תפוח ירוק ואגס יחד עם אגוזים יבשים ותווי לחם טרי. בחיך תווים של פרי בשל עם אופי הדר אקספרסיבי מלווים ברמז של עשבי תיבול ים תיכוניים. חומציות, משקל ומרקם מאוזנים מביאים לסיומת ארוכה ומלאת חיים. יין מבעבע זה בעל איזון מושלם של יובש, בועות ופירות כדי להעשיר כל חווית אוכל. זוהי בחירה מצוינת להגשה לצד ירקות, שרימפס ורכיכות, או טעימה בפני עצמה! תערובת: 33% מקאבאו, 33% קסראל-לו, 34% פרלהדה