קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קאפקייקס שוקולד ללא גלוטן

קאפקייקס שוקולד ללא גלוטן
קאפקייקס שוקולד ללא גלוטן עשויים להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו מכיל 126 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -3 גרם שומן למנה. תמורת 24 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם חלב, מסטיק קסנטן, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 192 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . אנשים רבים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 30% , וזה לא כל כך גדול. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו עוגיות שוקולד ללא גלוטן עשויות מקמח שעועית גרבנזו - הקאפקייקס נטולי הגלוטן הטובים ביותר שלי עד כה , עוגיות קוקוס מפחידות קורי עכביש עם גנאש שוקולד (טבעוני, ללא גלוטן, דגנים-עוגיות קישואים משוקולד ללא חלב וללא גלוטן ללא שמן) .

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים שתי תבניות מאפינס של 12 כוסות או מרפדים בכוסות נייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
חמאה צוננת ללא מלח, חתוכהחמאה צוננת ללא מלח, חתוכה
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד את קמח האורז, קמח הדוחן, הקקאו, המלח, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והקסנתן גאם. טורפים בקערה גדולה נפרדת את הביצים, הסוכר, השמנת החמוצה, החלב והוניל. מערבבים פנימה את החומרים היבשים עד לקבלת מרקם חלק. מחלקים את הבלילה לתוך הכוסות המוכנות, מחלקים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
קמח דוחןקמח דוחן
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קוקוס פתית, לא חובהקוקוס פתית, לא חובה
אבקת קקאואבקת קקאו
תערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסהתערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסה
1 ליטר (32 אונקיות) חלב מלא, 1/4 כוס שמורה1 ליטר (32 אונקיות) חלב מלא, 1/4 כוס שמורה
ליטר חלב מלא, 1/4 כוס שמורהליטר חלב מלא, 1/4 כוס שמורה
1/3 כוס מסקרפונה, בטמפרטורת החדר1/3 כוס מסקרפונה, בטמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
בערך 1.5 אונקיות סוכרבערך 1.5 אונקיות סוכר
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שהחלק העליון קופץ בחזרה בלחיצה קלה, 20 עד 25 דקות. מצננים בתבנית המוצבת על רשת. כשהם מתקררים, מסדרים את הקאפקייקס על צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר בצבע כחולסוכר בצבע כחול
ציוד שתשתמש בו
קרקרים מיניאטוריים בצורת דגקרקרים מיניאטוריים בצורת דג
חמאה צוננת ללא מלח, חתוכהחמאה צוננת ללא מלח, חתוכה
בערך 11 אונקיות זינפנדלבערך 11 אונקיות זינפנדל

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקאפקייק שוקולד. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.