קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

קארי בטטה הבריא ביותר

קארי בטטה הבריא ביותר
המתכון קארי בטטה הבריא מוכן בערך 1 שעה ו 5 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מנה אחת מכילה 155 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. מתאים ל-4 מנות. אם יש לכם אבקת קארי, גרידת לימון, דבש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, צ'יפס בטטה צ' ילי עם מטבל יוגורט קארי תאילנדי, ו קארי בטטה & אפונה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.