קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

קארי בקר בורמזי

קארי בקר בורמזי
המתכון בקארי בקר בורמזי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 1 שעה ו -35 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 461 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך שמן, כמון, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו קארי בקר בורמזי עם אטריות אורז ורמיצ'לי, קארי חזיר בסגנון בורמזי, ו Panthay Khauk-swe (בסגנון בורמזי ?עוף? ואטריות קארי) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.