קושיקל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

קארי דגים קוקוס מהיר וקל

קארי דגים קוקוס מהיר וקל
המתכון מהיר & קארי קוקוס קל מוכן תוך כ 24 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 698 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 61 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן זית, stonehouse 27 כוסברה & רוטב קוקוס, & קארי קוקוס קל, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. נסו קארי עוף קוקוס תאילנדי מהיר וקל, קארי דגים Goan מהיר, ו קארי דגים סופר מהיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.