קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

קארי עדשים ותבשיל אורז חום

קארי עדשים ותבשיל אורז חום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עדשים קארי ותבשיל אורז חום. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 360 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה מושלם עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -50 דקות. גשו לסופר וקנו בטטה כתומה כהה, עדשים, אורז חום מלא, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השקדים רסיסים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד Ganache אבוקדו כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: עדשים + סלט אורז חום, עדשים ומרק אורז חום, ו סלט עדשים אורז חום.

הוראות

1
מחממים תנור ל 191°. in ungreased 2 - או 2 1/2 ליטר תבשיל, לערבב את כל החומרים למעט שקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מכסים ואופים 1 שעה עד 1 שעה 15 דקות או עד אורז ועדשים מכרז. לחשוף ומערבבים תערובת.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
בואו לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
4
מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!