קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

קארי עוף הודי מערב

קארי עוף הודי מערב
עוף הודי מערב קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 638 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל הודי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו עלי דפנה, ג'ינג'ר, פלפלים כבושים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, ו דל פחמימות, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: קארי ירקות הודי מערב, בוקה Dushi (קבב עוף הודי מערב הולנדי), ו קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב שליש הבצל עם 1/4 כוס שמן, שום, פלפלים כבושים, 2 כפות של אבקת קארי, זנגביל, טימין ועירית.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף 2 כפות של המים, 1 כפית מלח 1 כף פלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העוף ופונים למעיל. מכסים ומקררים בין לילה, הופכים את החלקים מדי פעם. חזור לטמפרטורת החדר לפני שתמשיך.
מרכיבים שתצטרך
4
בתבשיל, מחממים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים חצי מהעוף ומבשלים על חום גבוה בינוני עד השחמה קלה בכל רחבי, על 5 דקות; להעביר מגש. חזור עם העוף הנותר והוסף אותו למגש.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את 2 כפות הנותרים של שמן ואת הבצלים הנותרים התבשיל ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד השחמה קלות, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים את 2 כפות הנותרים של אבקת קארי על הבצל ומבשלים, ערבוב, במשך 2 דקות. להחזיר את העוף לתבשיל ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את 3 כוסות המים הנותרים ואת עלי המפרץ ומביאים לרתיחה, מגרדים את כל חתיכות משחימים מלמטה. מכסים חלקית ומבשלים על אש נמוכה עד הבשר רך, כ 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים חם עם הליווי לצד.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. לורנץ V לשיר גרונר Veltliner עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
זר פירות אטרקטיבי מאוד מניב ניחוחות תפוח, אפרסק והדר יחד עם spiciness Veltliner טיפוסי ומגע של פלפל לבן. החיך הרך והעסיסי נתמך על ידי חומציות עדינה. זה שר על החיך!