קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

קארי שרימפס ותפוח עם צימוקים זהובים

קארי שרימפס ותפוח עם צימוקים זהובים
המתכון שרימפס ותפוח קארי עם צימוקים זהובים יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 45 דקות. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 335 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך מלח, שרימפס, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוח סבתא סמית ' אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קל תפוח פריך עם חמאת בוטנים גרנולה + סוג גרנולה בגידה כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים, מיץ תפוחים מטוגן עם צימוקים זהובים, ו סקווש קבוצ'ה עם סיידר תפוחים עם צימוקים זהובים ובצל.

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה ולא דביקה על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים תפוח, שאלוט, סלרי ושום; מטוגנים 5 דקות או עד להשחמה קלה. מערבבים בקמח ואבקת קארי; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות. בהדרגה להוסיף את החלב, צימוקים, מרק, ערבוב כל הזמן עם מקצף; להביא לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום, ומבשלים עד עבה (כ 5 דקות). מערבבים את השרימפס, מלח ופלפל; לבשל 3 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
שאלותשאלות
צימוקיםצימוקים
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
תפוחתפוח
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס