קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות90
מגזין

קבב טונה

קבב טונה
קבב טונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 220 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שמן שומשום, שיפודי במבוק, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: קבב טונה צמחוני, קבב טונה בגריל, ו קבב טונה מפולפל.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.