קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

קבב שרימפס מתובל עם סלט אבוקדו ופפאיה

קבב שרימפס מתובל עם סלט אבוקדו ופפאיה
קבב שרימפס מתובל עם סלט אבוקדו ופפאיה דורש על 14 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 68 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. לך לחנות ותביא פלפל, שרימפס ג'מבו, סלט אבוקדו ופפאיה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. וזה די גרוע. מתכונים דומים: שרימפס בגריל עם פפאיאן ירוק וסלט מנגו, סטייק צלוי צלוי וסלט פפאיה ירוק מתובל, ו קבב Kofte עם רוטב יוגורט האריסה חריף ו Flatbread בגריל (קבב כבש טחון).

הוראות

1
הכן מחבת גריל או גריל.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
אשכול 3 שרימפס על כל אחד 8 שיפודים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
3
מברשת עם שמן זית; מפזרים באופן שווה עם מלח ופלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
4
מניחים קבב על מתלה גריל או מחבת גריל מצופה ספריי בישול; גריל מעל חום בינוני גבוה 2 דקות בכל צד או עד שרימפס נעשים. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
מגישים קבב עם סלט אבוקדו ופפאיה.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
פפאיהפפאיה
6
מקשטים עם פלחי לימון, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.