קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

קדרת נודלס איטלקית

קדרת נודלס איטלקית
קדרת אטריות איטלקית היא מנה עיקרית שמגישה 8. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -27 גרם חלבון , 25 גרם שומן , ובסך הכל 512 קלוריות . , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בשר בקר טחון, תיבול, שימורים של עגבניות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 62% , וזה טוב. נסו תבשיל אטריות עוף איטלקי , מרק אטריות איטלקי ומרק אטריות עוף איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא אינו ורוד יותר; לנקז. בינתיים, מבשלים אטריות לפי הוראות האריזה; לנקז. בקערה גדולה מערבבים את בשר הבקר, האטריות, השמן, 1-1/2 כוסות גבינת קולבי, רוטב עגבניות, שעועית, עגבניות, מרק ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
קולבי גבינהקולבי גבינה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעבירים ל-13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. צלחת אפייה. מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
מפזרים גבינת פרמזן ושארית גבינת קולבי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
קולבי גבינהקולבי גבינה
4
אופים, ללא כיסוי, במשך 5-10 דקות יותר או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוטיכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוט850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול עגבניות מבושלות איטלקיותיכול עגבניות מבושלות איטלקיות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cups shredded Colby cheese, dividedcups shredded Colby cheese, divided227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cups shredded Colby cheese, dividedcups shredded Colby cheese, divided283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עגבניות מרוכז יכול, לא מבושלמרק עגבניות מרוכז יכול, לא מבושל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול איטלקיתיבול איטלקי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.each onion salt, garlic salt and peppereach onion salt, garlic salt and pepper2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אטריות ביצים רחבותחבילת אטריות ביצים רחבות

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Giacomo Mori Chianti. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-20 דולר.
ג'אקומו מורי קיאנטי
ג'אקומו מורי קיאנטי
צבע סגול, אף של דובדבנים שחורים וסחי. גוף בינוני, מתוק ונקי בטעימה הראשונה, יש לפתוח לאחר 2-3 שנים.