קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

קוד אדום צ'ילי סאבינה

קוד אדום צ'ילי סאבינה
קוד אדום סאבינה צ'ילי עשויה להיות מה שחיפשתם. במנה עיקרית זו יש 428 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ותרימו אם אתם לא יכולים למצוא פלפלים צ'יפוטלה, עגבניות שימורים, פלפל קאיין טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קוד אדום, משקה אדום קוד של גיא פירי, ו בצל אדום כבוש (מתכונים דומים).

מרכיבים

6ניו מקסיקו/פלפלים אנהיים, זרע וקצוץ (או לזרוק את הזרעים & גזע אם אתה מעז ) ניו מקסיקו/פלפלים אנהיים, זרע וקצוץ (או לזרוק את הזרעים & גזע אם אתה מעז )13 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית צ'ילי אורגנית או שעועית פינטושעועית צ'ילי אורגנית או שעועית פינטו425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות אורגנירוטב עגבניות אורגני822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות אורגניות חתוכות לקוביותעגבניות אורגניות חתוכות לקוביות2(חוֹרֶף)אבקת צ'יפוטלה צ' ילהאבקת צ'יפוטלה צ' ילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אם אתה לא יכול למצוא פלפל צ'יפוטלה, להשתמש Jalapenos במקום ולהחליף של אבקת צ' ילי עם כף נוספת של אבקת צ'יפוטלה צ' יליאם אתה לא יכול למצוא פלפל צ'יפוטלה, להשתמש Jalapenos במקום ולהחליף של אבקת צ' ילי עם כף נוספת של אבקת צ'יפוטלה צ' ילי11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הורמון טחון ובקר ללא אנטיביוטיקההורמון טחון ובקר ללא אנטיביוטיקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות6פלפל סבינה אדום, זרע קצוץ (או לזרוק את הזרעים & גזע אם אתה מעז)פלפל סבינה אדום, זרע קצוץ (או לזרוק את הזרעים & גזע אם אתה מעז)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות (לעבות צ'ילי)רסק עגבניות (לעבות צ'ילי)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץ קטן (אודותבצל לבן קצוץ קטן (אודות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Papet דל Mas קאווה ברוט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Papet del Mas Cava Brut
Papet del Mas Cava Brut
ניחוחות פירות נעימים וצבע בהיר וצלול. תחושת הטעם בפה היא נעימה מאוד, קלה ומאוזנת היטב, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם פירות ופרחים הערות. טעם הלוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג על היין.