קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

קייג'ון קיש

קייג'ון קיש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל קיש Cajun. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 33 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 465 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך mexicorn, שמן צמחי, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תערובת האפייה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק עוגת קטיפה אדומה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו קיש Cajun בקרום אורז, רוטב ברביקיו Cajun Rajun-בתוך קניונים רבים מסעדות Cajun Rajun, הם מגישים מנגל בהשראה Cajun, נראה לך איך לעשות את הרוטב, ו קישואים וגבינת עיזים קיש (קיש דה Courgettes au Chèvre) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau פלר האוט Gaussens בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו