קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

קיש בייקון ורוטל

קיש בייקון ורוטל
קיש בייקון ורוטל עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 10226 קלוריות, 213 גרם חלבון ו 628 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %87 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך מלח כשר, עגבניות משומר, גבינת צ'דר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במעטפת העוגה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות בצק סוכר ותבלינים כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו מטבל גבינת שמנת Rotel-טוויסט שמנת על מטבל Rotel רגיל. תמיד להיט, רוטל ממרח אבוקדו, ו כוסות רוטל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.