קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

קיש עדשים

קיש עדשים
המתכון קיש עדשים יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 30 דקות. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. אם יש לכם פלפל גרוס, עגבניות, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 226 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הוא מאוד ידידותי לתקציב מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 58%. קיש עדשים, קיש קישואים וגבינת עיזים (קיש דה קורג'טים או צ' סטובר), ו קיש או אספרגס וסומון (קיש אספרגוס וסלמון) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את הבצל ושמן הזית בצלחת פאי עמוקה בגודל 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
3
אופים כ -15 דקות, או עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מניחים את העדשים והמים לסיר ומביאים לרתיחה. מבשלים כ -20 דקות, או עד שהעדשים רכות.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מסננים את רוב המים ואז מניחים את פרחי הברוקולי על גבי העדשים. מכסים ומבשלים כ -5 דקות. זה יתייבש את העדשים, ויבשל את הברוקולי.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
עדשיםעדשים
מיםמים
6
מעבירים את העדשים, הברוקולי והעגבניות לצלחת הפאי עם הבצל, ומערבבים לפיזור אחיד של כל פריט. מערבבים גבינה בשלב זה אם משתמשים. בקערה בינונית מקציפים יחד את הביצים, החלב, המלח, הפלפל והתיבול האיטלקי.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
ברוקוליברוקולי
עגבנייהעגבנייה
עדשיםעדשים
גבינהגבינה
בצלבצל
פלפלפלפל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
יוצקים מעל את החומרים בצלחת הפאי.
8
אופים 45 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שהמרכז יציב כשהקיש מתנועע. מצננים כמה דקות לפני שפורסים ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות מוסקטו ורוד תוסס יחף. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!