קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

קיש קל עם יוגורט

קיש קל עם יוגורט
קיש קל עשוי עם יוגורט עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 724 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. אם יש לך מלח, בצל, קליפות פאי צלחת עמוקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. מתכונים דומים: קיש ירקות עשוי עם עגבניות טריות, תרד, בזיליקום וגבינת עיזים, יוגורט Fantans (עשוי במכונת לחם), ו אפיית ביצת צ'ילה ירוקה עשויה מיוגורט יווני.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. תערובת בורדו ההר "ONYX" טרה בלנקה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 103 דולר לבקבוק.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.