קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

קישואים ולחם תפוחים

קישואים ולחם תפוחים
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו קישואים ולחם תפוחים. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון ללא חלב וצמחוני זה מגיש 16 . צאו לחנות ואספו אבקת אפייה, מלח כשר, שמן קנולן ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 32%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו לחם קישואים תפוחים, לחם תפוחים וקישואים בריא, ו לחם מהיר של קישואים ותפוחים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס מצפים 2 (4 1/2 על 8 1/2 אינץ') מחבתות כיכר עם תרסיס נון-סטיק. מרפדים את התבניות בנייר אפייה ומרססים את הנייר.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מערבבים בקערה גדולה את הקישואים, התפוח, הסוכר החום, השמן, הביצים ותמצית הווניל ומערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
סוכר חוםסוכר חום
קישואיםקישואים
תפוחתפוח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים לקערה 3 כוסות קמח, מלח, אבקת אפייה, סודה לשתייה, קינמון ואגוז מוסקט ומערבבים היטב. לזרוק את האגוזים עם הנותרים1 / 2 כפית קמח לציפוי ולמנוע מהם לשקוע. מערבבים בעדינות את האגוזים והתמצית.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
חלץחלץ
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחלקים את הבלילה בין 2 תבניות הכיכר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
5
אופים עד קיסם או שיפוד מוכנס באמצע כל כיכר יוצא נקי, 50 דקות עד 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
6
מוציאים את הלחם מהמחבתות ומצננים על רשת.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3largesביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח ירוק מגורד, מקולף ו cored (על תפוח 1)תפוח ירוק מגורד, מקולף ו cored (על תפוח 1)11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים מגורדים דק (כ 1 קישואים)קישואים מגורדים דק (כ 1 קישואים)