קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות8
מגזין

קלוי Tomatillo-סלסה מנגו עם צ'יפס טורטייה מתובל

קלוי Tomatillo-סלסה מנגו עם צ'יפס טורטייה מתובל
קלוי Tomatillo-סלסה מנגו עם צ'יפס טורטייה מתובל הוא טבעוני מתאבנים. מתאים ל-20 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 76 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לך פלפל jalapeño, מנגו, עלי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צ'יפס מתובל וסלסה Tomatillo קלוי, סלסה אננס מנגו + צ'יפס טורטייה תוצרת בית, ו סלסה מנגו תות עם קינמון-שבבי טורטייה סוכר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
2
כדי להכין צ ' יפס, טורטיות מעייל קלות עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את אבקת צ ' ילי, כמון, ו 1/4 כפית מלח בקערה קטנה; מפזרים באופן שווה על טורטיות.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים כל טורטיה ל 4 טריזים. מסדרים טריזים בשכבה אחת על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים ב 450 במשך 7 דקות או עד פריך וזהב.
6
מטאטא Preheat.
7
כדי להכין סלסה, להשליך את הקליפות ונבע מן tomatillos.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר גזע jalapeo.
9
מניחים tomatillos, jalapeo, בצל, ושום על מחבת ברוילר מצופה ספריי בישול. Broil 8 דקות או עד tomatillos ובצל הם חרוך קלות (כ 8 דקות), הופך פעם אחת; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
10
פיל שום.
מרכיבים שתצטרך
11
מניחים שום, tomatillos, jalapeo, בצל, כוסברה, מיץ ליים, ו 1 כפית מלח במעבד מזון; דופק 10 פעמים או עד החומרים הם קצוצים גס.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים תערובת tomatillo בקערה גדולה; מערבבים במנגו.
מרכיבים שתצטרך
13
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!