קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

קלמרי בגריל עם שעועית ושמן מנטה

קלמרי בגריל עם שעועית ושמן מנטה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian hor d ' oeuvre? קלמרי בגריל עם שעועית ושמן מנטה יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 48 גרם של שומן, וסך הכל 511 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך בצל, מלח ופלפל, גרידת לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. וזה די טוב. נסו קלמרי בגריל על מצע של שעועית לבנה, שרימפס בגריל עם שעועית לבנה, רוזמרין, מאשה ושמן מנטה, ו שרימפס בגריל פחם וקלמרי עם לימונים בגריל ועגבניה מעושנת-תבלין זית שחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסירו את הזרועות ונקו את הקלמארי, והשאירו את הגופות שלמות. תניח את הזרועות בצד. משוך את העצם בצורת קולמוס במרכז צינורות קלמרי ולהסיר את החומר העכור גם כן.
מרכיבים שתצטרך
דיונוןדיונון
עצםעצם
2
מחממים את הגריל או את הגריל.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
3
בקערת ערבוב, מערבבים יחד את השעועית המבושלת, רוזמרין, שמן זית, בצל, אזובית, ומיץ לימון וגרירה. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. מסדרים את התערובת במרכז 4 צלחות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
מרז ' ורםמרז ' ורם
רוזמריןרוזמרין
שעועיתשעועית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
עונת קלמרי עם מלח ופלפל, מברשת עם קצת שמן נוסף, וגריל במשך 2 דקות בכל צד. מסדרים 2 קלמרי על הסלט על כל צלחת טפטוף עם שמן מנטה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דיונוןדיונון
מנטהמנטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
להביא סיר של מים לרתיחה. הכן ואמבט קרח. לצלול את עלי הנענע לתוך המים הרותחים במשך 30 שניות, ולאחר מכן להסיר לאמבטיית הקרח. לסחוט את הנוזל העודף ואת מחית בבלנדר במשך 1 דקה עם שמן זית. עושה 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
שמן זיתשמן זית
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר