קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

קלמרי, צ'ילה, סלט אבטיח

קלמרי, צ'ילה, סלט אבטיח
קלמרי, צ'ילה, סלט אבטיח יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 163 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לך לחנות ותביא צ'ילה, מנטה, חומץ יין אורז, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו קלמרי וסרטנים בגריל אדום-צ'ילה, קלמרי בערב חג המולד / Calamari In Umido per la Vigilia di Natale, ו פלחי אבטיח צ'ילה-ליים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ויינרט קאבס דה ויינרט. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100