קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

קנדרה של המשרתת-טקס כריכים

קנדרה של המשרתת-טקס כריכים
קנדרה של העוזרת-טקס כריכים הוא חלב חינם ומספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 286 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קטשופ, מלח, חומץ מזוקק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בסוכר החום אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. זה עובד טוב כמנה עיקרית משתלמת מאוד. מתכון זה מכלמתכונים יש 88 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. מתכונים דומים: כריכי טקס משרתת, איווה סגנון העוזרת-טקס כריכים, ו נקי אוכל העוזרת-טקס כריך.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה ומערבבים פנימה את הבשר הטחון והבצל. מבשלים ומערבבים עד שהבשר מתפורר, משחים באופן שווה, וכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מסננים וזורקים עודפי שומן. מערבבים פנימה את הקטשופ, הסוכר החום, החומץ, רוטב ווסטרשייר, החרדל והמלח. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עוד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מגישים על לחמניות מחוממות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות