קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

קנה סירופ כנפיים חמות מזוגגות

קנה סירופ כנפיים חמות מזוגגות
קנה סירופ זיגוג כנפיים חמות נטול גלוטן, מתאבנים. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 640 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 42 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1134 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם רוטב, סירופ קנה, פלפל סדוק טריוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו קנה סירופ פאי פקאן, מתכון חזיר פקאן, בורבון וקנה סירופ, ו אפרסקים "פוסטר" עם גלידה פקאן סירופ קנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.