קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קסדייה פקאן

קסדייה פקאן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל Quesadillan פקאן. מנה אחת מכילה 138 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. אתה מקבל מתאבן שמגיש 10. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. אם יש לכם פקאן, גבינת havarti, שימורי אגס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 10%. מתכונים דומים: Quesadilla שאריות חג ההודיה (3-גבינה טורקיה חמוציות & קווסאדייה מרווה), Quesadilla paran el Desayuno (Quesadilla ארוחת בוקר), ו Quesadilla אגס (Quesadilla de Pera).

הוראות

1
מפזרים 1 צד של טורטייה עם גבינה פקאנים. מקפלים לחצי מעל מילוי. קוק quesadilla במחבת משומנת קלות מעל חום בינוני גבוה 2 דקות בכל צד או עד גבינה נמסה טורטייה הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
חותכים לפרוסות, ומגישים עם שימורי אגס.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. דרגונט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.