קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

קפה ספרדי

קפה ספרדי
קפה ספרדי דורש בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה כולל 701 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 1. מתכון זה מ טעם הבית דורש קפה, ליקר קפה, סוכר וקצפת ותלתלי שוקולד. זה עובד גם משקה במחיר סביר. רק כמה אנשים באמת אהבו את המאכל האירופי הזה. עם כפית ציון 14%, המנה הזו די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם קפה ספרדי, קפה ספרדי, ו קפה ספרדי עם אספרסו.

הוראות

1
מחלקים ליקר וסוכר בין ארבעה ספלים.
מרכיבים שתצטרך
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2
הוסף קפה. למעלה עם קצפת ותלתלי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
תלתלי שוקולדתלתלי שוקולד
לימון גומילימון גומי
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

ספרדית עובדת ממש טוב עם טמפרנילו, גרנאש ואלברינו. כשמזווגים יין למנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סיידו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרנילו לאדום. אתה יכול לנסות את עבדיה רטוארטה פאגו נגראלדה טמפרנילו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-123 דולר לבקבוק.
עבדיה רטוארטה פאגו נגראלדה טמפרניו
עבדיה רטוארטה פאגו נגראלדה טמפרניו
צבע מרשים בכוס, אינטנסיבי וצעיר. נפתח על האף, מציע תווים נקיים מאוד של עשבי בר ופירות אדומים בשלים (כמעט משמרים) (תות בר, פטל ודובדבן), שמנת בעדינות. בפה ההתקפה חלקה מאוד, עוברת מיד לחשיפת יין עמוק מאוד, בשרני ומובנה, עם חזרה משפיעה לפרי, אם כי גולת הכותרת היא אולי האצילות, הבשלות והטאנינים המעודנים שלו. נועז, מתמיד ומלא אופי. יין נהדר, יין שלהבחנה.