קושיבינוני
מוכן ב24 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

קציץ בשר ברביקיו במיקרוגל

קציץ בשר ברביקיו במיקרוגל
ברביקיו מיקרוגל קציץ בשר דורש על 24 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 49 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. אם יש לכם פלפלים, בצל, עלי בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה מושלם עבור יום האב. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זה מובא לך על ידי KraftRecipes.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 13% וזה די גרוע. נסו קציץ בשר על האש, קציץ בשר מזוגג על האש, ו קציץ בשר הודו ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
להזמין 1/4 כוס רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
2
מערבבים רוטב ברביקיו שנותר עם מרכיבים שנותרו רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
3
צורה לתוך כיכר ב 9 אינץ ' מרובע צלחת מיקרוגל; העליון עם רוטב ברביקיו שמורות. כיסוי רופף עם נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
4
מיקרוגל על גבוה 12 עד 14 דקות. או עד שנעשה (165F), הפיכת צלחת לאחר 7 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
בואו לעמוד 5 דקות. לפני חיתוך לשרת.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Leese-פיץ ' זינפנדל. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו