קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

קציץ בשר הודו בסגנון חג ההודיה

קציץ בשר הודו בסגנון חג ההודיה
קציץ בשר הודו בסגנון חג ההודיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 296 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל טחון, בצל, מלח ופלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו קציץ בשר הודו קל לחג ההודיה, חג ההודיה בסגנון חלוץ עשב צלוי טורקיה, ו שאריות חג ההודיה: סצ'ואן בסגנון חם משתק טורקיה פרוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). משמנים צלחת אפייה מרובעת בגודל 9x9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים את טורקיה הקרקע עם הביצים, בצל, שיבולת שועל מגולגלת, שעועית ירוקה, חמוציות, רוזמרין, עלה דפנה בקערה גדולה. השתמש בידיים שלך כדי לערבב היטב את החומרים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
הודו טחוןהודו טחון
חמוציותחמוציות
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
שיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת
עלי דפנהעלי דפנה
רוזמריןרוזמרין
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים את תערובת הקרקע טורקיה על החלק התחתון של המנה מוכנה. למעלה עם שכבה של פנצ ' טה.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
פנצ ' טהפנצ ' טה
מורחיםמורחים
4
אופים את קציץ הבשר בתנור שחומם מראש במשך 45 דקות עד 1 שעה. בדוק את העדינות כאשר המיצים פועלים ברורים, ומדחום פנימי מוכנס לתוך קציץ הבשר מגיע 160 מעלות F (70 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
5
בינתיים, כדי להפוך את הרוטב, להמיס את החמאה במחבת על חום בינוני. מערבבים את הקמח, ומבשלים 1 עד 2 דקות עד התערובת הופכת להדביק דמוי וחום קל. מערבבים את השום, קינמון ואגוז מוסקט. בהדרגה לטאטא את החלב ואת מרק עוף, מביא את התערובת לרתיחה. מנמיכים את החום למדיום, וממשיכים לבשל ולטפוח עד שהעובי הרצוי מגיע. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
שוםשום
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
6
מגישים כפיות מעל קציץ בשר פרוס.

מרכיבים

11 קילו קישואים,עלה דפנה, מתפוררעלה דפנה, מתפורר2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות טריות, קצוצותחמוציות טריות, קצוצות11 קילו קישואים,רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש2ביצים, מכות קלותביצים, מכות קלות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה טרייה, קצוצהשעועית ירוקה טרייה, קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דק פרוס pancettaדק פרוס pancetta1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלת רגילהשיבולת שועל מגולגלת רגילה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים