קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות3
ציון בריאות17
מגזין

קציץ בשר הודו ברביקיו

קציץ בשר הודו ברביקיו
המתכון ברביקיו הודו קציץ בשר יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 5 דקות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 318 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. זה מושלם עבור יום האב. אם יש לך רוטב ברביקיו, ביצה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב כל הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו מזוגג טורקיה קציץ בשר, קציץ בשר על האש, ו קציץ בשר ברביקיו (אפוי).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Carnivor זינפנדל עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.