קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

קציצות בקר איטלקיות

קציצות בקר איטלקיות
קציצות בקר איטלקיות יכולות להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 85 סנט למנה מנות. מנה עיקרית זו כוללת 240 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב פיצה, מלח, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בבצל המיובש תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 33%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: קציצות בקר איטלקיות תוצרת בית, קציצות בקר איטלקיות עם רוטב שמנת בלסמי, ו קציצות בקר איטלקיות עם פטריות, בצל ורוטב שמנת בלסמי.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 1/3 כוס רוטב פיצה, ביצה, פירורי לחם, בצל, אורגנו, מלח ופלפל. מפוררים בשר על תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשש קציצות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
רוטב פיצהרוטב פיצה
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים על תבנית צלייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
לצלות 6 ב. מהאש למשך 5-6 דקות מכל צד או עד שהמיצים מתבהרים, צולים לעתים קרובות עם רוטב הפיצה שנותר. למעלה עם גבינה. לצלות 1 דקה יותר או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה